01/7-14

En sån gudsförglömt lång och varm dag. Det sista elstängslet är på plats och samtliga är elektrifierade, befriande är ett bra ord för känslan som infinner sig då jag tänker på detta. Eftersom Will haft fullt sjå med att bearbeta viltåkrarna har jag arbetat på egen hand idag med en kille ur polackernas semesterförbund till hjälp. Med tanke på att jag har fullt upp med att hålla koll på mig själv var det inte helt lätt att agera ''arbetsledare'' och via kroppsspråk förklara vad som ska göras o.s.v. men det gick vägen till slut. På köpet har min globala ordbok fått tillökning, ''gówno''. Will pratade om att ta en dag ledigt imorn så förhoppningsvis gäller detta för hans förvirrade hjälpreda också. På hemfärden sa han faktiskt klart och tydligt att jag sköter mig fint, det bringade nästan en tår till mitt trötta öga.
 
 

1 kommentarer

Momma & Moffa

01 Jul 2014 21:20

Du är bäst.

Svar: De e inte lätt att va ödmjuk..
Sebastian Jonasson

Kommentera

Publiceras ej